Thursday, January 05, 2012

Wang itu Segalanya ke??

Money..money ..money..
Forgot about da price tag..auwww

well...Hye everybody


Duit..dalam English = MONEY.ahaks..
Betul ke duit x leyh nak beli segalanye??
kasih sayang...ermm cinta...erm ketulusan hati...boley dibeli ngan duit ke??
But don't forget...zaman moden nie..semua gunekan duit..even nak memenangi hati seorang pompuan pun pakai duit.specifiq to those yang materialistik la kan.Tp pada aku x salah jadi materialistik kowt,tp bertempat la..Jangan terlalu obses dengan wang ringgit.Nanti diri sendiri merana.

Aku kadang-kadang pelik,macam mane la orang boleyh ade duit berjuta-juta,berbilion-bilion,bertrilion-trilion.Sampai boleyh hadiahkan aweks perfume mahal-mahal,all da expensive stuff.
Gosh,rahsia yang aku gagal nak dapatkan.Kalu aku ade Bertrilion macamtue pun aku akan hadiah kat orang yang aku sayang..

Berbisness,yaa...maybe...99% daripada rezeki datang daripada perniagaan kan.
Masalahnye bisness ape plak dah??

Baru semalam one of my fren ask me about "direct selling".One of his frens ajak meet.Nak promote bisness yang dier wat la.Opinion yang aku bagi,mudah..just go and listen...nak buat atau tak terpulang.
Bagi aku,care Allah nak bagi kiter rezeki nie banyak cabang,sama ada kite sedar atau tidak je.So mungkin ini peluang pada kawan aku nie.Takpela..tak salah berkongsi and sharing kan.Tapi tak pasti sama ade beliau pergi ke tak..hihi.He own da decision.....

Paper pun, yang aku pasti,ramai di kalangan kiter ngah cari part time job.Termasuk la aku.ermm searching where to earn more money for a better life,hopefully...

Link yang korunk mungkin leyh Singgah

http://formulaluarbiasa.com/recommends/kayadanberjaya

just some sharing,agak impress la pada aku;)

Enjoy with ur LIFE kay....ape yang penting bersyukur dan teruskan berusaha untuk kebaikan bersama;)

0 comments:

Post a Comment