Wednesday, December 14, 2011

Beauty Of Math:)

Halo halo halo.....YinSherini in da HOUSE...
....>>>>GOSH..padahal 1st time tuliS yang betul-betul dlm Blog aku nie....<<<<


(thanks to my housemate "ELLY" yang memberi galakkan)




First and formose....Assalamualaikum....Bonjour....
   WELL...actually entry nie nak cter pasal latest karier aku sebagai CIKGU TUITION....(pasal diri aku and background bagai nnt la ea..buat suspend sikit..hihi)..




   Alkisah maka tersebut lah kisah ....ade sorang staf nie...Pn Raziah nama dier..Staff UK...(Unit Kshathan UiTM Perlis) call aku..nak mintak tolong aja anak dier Tuition....ikut masa I free katenyer....x sangka la plak kan..padahal da tahu da ..sebab jumper dier kt padang besar haritue..hihi...maka bersetuju lah saya dengan tawaran kerjaya ini:)BERBAKTI PADA ANAK BANGSA la katakan...




So Tonite...2nd nite TuiTion kat umah Puan....(Beliau mengambil dan menghantar saya)special tak;)...
....So below is da photo preparation CikGu Math call  CIKGU SHEZIN xdela..kak yin jew depa panggil bertempat di PUBLIC LIBrary Arau)...








..........nnt kiter sambung lagi....Have A Nice Day GUYSS...............GOTTOGO!!




rajen sungguh ni!

0 comments:

Post a Comment