Friday, December 30, 2011

End Of 2011







Assalamualaikum:)




 Aku yang da 24th Years Old


Who am I??


Today...31st Disember 2011

Alhamdulillah...sehingga ke saat ini..aku masih bernafas,menikmati,merasai,mencintai segala keindahan  dunia yang sementara ini.Dalam hati ini,seperti tidak percaya memikirkan seorang budak perempuan yang kini sudah mencecah umur 23 tahun and another beberape jam je lagi da nak selak umur 24 years old...


Ape yang aku da capai ea selame umur 23 nie.Just wondering.Sebenarnyer banyak da aku capai namun aku kadang-kadang tidak menyedari,atau buat-buat tak perasan atau tidak pernah nak menghargai diri aku sendiri.Actually, we suppose to appreciate our own self like how we try to appreciate others rite??


Whatever happen sepanjang 2011 and before nie da jadi sejarah dan akan jadi sejarah hidupku. What is important is,ape yang aku plan and ape yang akan terjadi pada tahun 2012.Itu bukan kuasa aku untuk menetapkan,segalanya, aku serahkan pada Allah S.W.T.

Aku cuma akan berusaha memastikan yang

hidup aku akan jadi lebih bermakna dan bahagia,
lebih menyayangi diri aku sendiri dan tidak menzalimi diri sendiri,
lebih ceria,
lebih menyayangi orang sekeliling yang sangat menyayangi aku,
lebih cemerlang dalam pelajaran (master aku yang tinggal 1 sem lagi) and hopefully dalam kerjaya aku in da future, 
menjadi seorang anak sulong yang solehah dan lebih responsible terhadap family and adik-adik aku,
memperbaiki iman dan amal aku sebagai hambaNya,
memperbaiki my own Financial Status,
lebih membuka hati buat insan yang bernama lelaki dalam hidup
(yang selama ini aku tutup buat seorang yang bertakhta di hati,namun aku akan tetap berdoa didekatkan jodoh kami)
lebih mudah memaafkan dan memohon maaf,
lebih baik dalam pergaulan sesama manusia.
lebih tenang 


Aku ingin memohon maaf kepada semua yang mungkin aku sakiti dan kasari dalam sedar atau tidak sepanjang tahun hidupku sehingga 2011.Dan aku juga dengan ini memaafkan semua yang pernah menyakiti hati ini.

Mereka yang aku rindui adalah:

Mama dan Ayah nun jauh di sana,
All Teachers...
Sahabat Treachers Methodist,
Sahabat Sek Ren Taman Tasik,
Sahabat Semashur Tercinta,
Sahabat Nasyid Semashur,
Sahabat Matrik,
Nurul Atikah binti Abdul Ghani(My BestpREn),
Sahabat 3 Tahun Degree UitM Perlis,
Sahabat tersayang "My Besties">>Dilla,Seha,Zai,Kema,Wanie,Mar<<
Roomates aku>>Mar,Diela,Kak Ain,Wawa<<,
Satu-satunya adik perempuan angkat aku >>Shu<<
Satu-satunya lelaki yang memahami aku >>abg Iz<<
Seseorang yang aku pernah cintai dan masih cintai(......)

Alwayzz miss all of you:)

Hope in Becoming 2012 will be much Better for All of US.....
Don't be PerFect,But just Be da BeSt
Smile 


Bubye 2011!!

0 comments:

Post a Comment