Thursday, May 17, 2012

KECEWA...

Salam...

Anis:Yien nape nie...Mana hilang keceriaan kamu?
Yien:senyum pakse ...

Yien..kamu nie nape?

Ya Allah..aku salah aku da minta maaf..ape lagi yang perlu aku buat..melutut ke?sujud dpan kaki depa ka?
sampai tahap la nie aku da pasrah,aku serah pada mu ya allah..

aku tau,setiap dugaan yang kamu berikan padaku adlah satu dugaan yang aku boley tanggung..

tapi..aku sayangkan semua org...tapi kesalahan ini seolah2 diletakkan di atas kepala aku seorang...seolah2 aku nie da ta boleyh na ckp ape...pastue diserang bertubi-tubi...di maki sesuka hati...di keji macam hanjing..tanpa diberi peluang explain anything...

is it fair to me haa guys?tell me...

ingat ea..ampa ade atie..aku pun ade atie...ampa ade mulut ,aku pun ade mulut..
klu ikut mulut aku..lagi teruk aku bagi..tapi tade arah laaa..aku masih sygkan friendship yang ade...
manusia di sekeliling kite hanya menunggu kite semua ranap je..supaya depa dapat guling2 ketawakan kite...

mmg ramai orang ta senang bile tengok kite happy,tengok kite kamcing,bile tengok kite ssh sng same2..
aku ta penah pikir sejauh nie dalam hadapi selisih faham mcmnie..tapi sebab syg aku kat korunk melebihi segalanye la aku diam..aku sabar..

yang aku ta faham,aku ta buat ape2 pun kat org nie...tapi aku dihina dikeji tibe2...wat is this...nie ke yang ampa amalkan selame nie?aku pun heran...

even yin nie bukan la org yang tinggi kesabarannye...

aku ta penah suh dilihat lemah lembut untuk dimaki pulak selepas itu...
aku ta penah suh dilihat baik di depan mata korunk untuk di keji pulak selepas itu..
aku ta penah suh dilihat seorang yang perempuan yg baik pun selame ni,cume jgn la mengkeji dan menghina aku sesuka hatie kome...aku tahu sangat2 da diri aku nie mcmne...aku ta perlukan semua ni...

kalu korunk sahabat aku yang baik,perfect,ta jaat..perfect la segala...
then tell me wat else am I need to do...

na penjelasan aku da bagi...
na aku minta maaf,aku da minta maaf seikhlas hati..
na aku sabar,sabar mcmne lagi yang korunk na..setelah dikeji..dihina aku diam diri lagi..

TELL ME LA!!
APE LAGI YANG AMPA NAK??
WAT NONSENCE U GUYS WANT ME TO DO...

Nie je medium untuk aku lepaskan segalanye...aku da ta thu na wat ape...

I really damn na lepaskan rase kecewa...untuk selamatkan satu persahabatan...just this is da way...

Terima kasih laa atas segala penghinaa..
Terima kasih laa atas segala pengkejian..
Terima kasih laa atas segala damn rubbish words about me... 
Terima kasih laa atas persamaan yang dibandingkan ngan aku...

It actually just fine,sebab aku penah kne lagi truk dr semua nie..just yang aku kecewakan..kawan yang aku anggap sahabat...sanggup la hinaa keji bagai..aku mmg salah...I am really sorry then..aku minta maaf bnya-bnya menimbulkn slh faham..tapi aku ta deserve dengan segala kejian dan hinaan nie semua...

ini yang ssh bile privasi seseorg dijadikan privasi sendiri....salah fhm timbul..ta de usul selidik..ambush trus!!


Now I know how u guys really damn face problem..
Really un matured way for me..
Now I release...
Thank you...

Ya Allah..Ampunkan aku...
Ya Allah..Sabarkan aku..
Ya Allah..Tunjukkan aku jalan yang benar
Ya Allah..Buka laa pintu hati sahabatku untuk maafkan aku..
sebab aku pasti akan maafkan dier,sebab die hanye salah faham...sebab aku sangat sayangkan dier..
 Makbulkan doaku ya Allah..
AMIN...

Jage diri baik-baik Sahabat...Maafkan la aku..:(


















0 comments:

Post a Comment