Wednesday, June 27, 2012

Kehidupan...

WELL
............hye:)

I was thinking bout my life in this few 2 ,3 month...
 It was bored!!I feel so empty..waah cam novel kan..

Sometimes aku rase mcm tak bersyukur je ..coz always arguing bout wat is going on to me lately...

People surround me said that I have everything,..lovely family, frens,certificate..but then me myself know wat is actually I have in my life...

early in da morning I was wondering..
.................."ape sebenarnye yang aku nak dalam kehidupan"... 

It was complicated to explain actually...

Now I have work to finish..which is my Master!!
In the future I have Target to accomplish....

Yet I already have my future planning...but still deep in my heart like something missing...

What??can someone tell me !!

I think I should find someone to get married...Actually... I have one but yet I am afraid to tell him.."Perigi mencari timba ke ape nie?"ahaha...crazy gurl la Yin!!

Just kidding...

Nothing to talk about married lol...I am busy..(cube menafikan naluri kecil seorang wanita ahaha)!!
 Cter kahwin ta sampai lg...nnt sampai mase kite story:)

Watever it takes I think...I should back to who I am mase skolah Sains dulu laa...

Baik..selalu gi surau..solat sunat bnya..sentiasa tenang..ta hiraukan orang lain..buat ape yang rse perlu...

Kesimpullanye aku dulu dekat ngan Allah...skang bukan kate semkin jauh..cume aku bnya leka ngan kehidupan aku skang..which is not that happening sngt pun...

Mungkin dosa yang smkin menggunung nie membuatkan aku lost..astaghfirullah...
Ya Allah ...pliz guide me back...

I love to write everything here..just some release...

Sebenarnye...Aku  sedang mencari jalan keluar ,tapi seolah2 buntu je...

Satu persoalan yang bermain dalam minda aku selame ini da terjawab baru2 ini...tapi aku tak terkejut sebab itu yang aku expect...

Terima kasih kepada kamu coz finally you sincere with me..itu yang saya butuh selame ini..tunggu kamu berterus terang...

Finally... walaupun it was like cristal clear for me before..it was a relief..sy takkan berharap lagi ...



                    Cintailah Allah..nescaye kamu akan peroleh cinta Allah dan cinta seorang Insan :)

                                                                   Smile from Heart!!

0 comments:

Post a Comment